وکیل خوب نفقه در مشهد | نحوه دریافت نفقه

وکیل خوب برای گرفتن نفقه در مشهد

 

 پرونده‌های خانواده و نفقه نیاز به وکیل متخصص خانواده و نفقه دارد. در این راستا موسسه حقوقی- بین‌المللی راه امید بر آن شد که وکیل متخصص خانواده و انفاق را شناسایی کرده و به شما عزیزی که درگیر پرونده خانواده و نفقه هستید، معرفی نماید. برای ارتباط با موسسه راه امید می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

آدرس : مشهد –

قاسم اباد – بلوار شاهد – شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل نفقه در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

بعضی مواقع برای اینکه شخص به آنچه حق مسلمش است، برسد، نیاز به یک مشاور و پشتیبان مطمئن و آگاه دارد، شخصی که به امور خانواده آگاهی واقف باشد و بتواند آنچه را که ما به زبان عامیانه بیان می‌کنیم به صورت قانونی و مستند به مواد قانون مربوطه عنوان کند و بتواند از حق ما دفاع نماید. ما همیشه برای احقاق حق خود نیاز به یک وکیل خوب و متخصص داریم. موسسه حقوقی – بین‌المللی راه امید با داشتن وکلای متخصص در حیطه‌های خانواده به صورت کاملا تخصصی در اکثر شهرهای کشور عزیزمان ایران در حال فعالیت می‌باشد.

تعریف نفقه

براساس ماده ۱۱۰۷ قانون مدنی، «نفقه عبارت است از همه نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن، البسه، غذا، اثاث منزل و هزینه‌های درمانی و بهداشتی و خادم در صورت عادت یا احتیاج به واسطه نقصان یا مرض… .» که نفقه زوجه به عهده شوهر می‌باشد.

آیا ندادن نفقه فرزند مجازات دارد ؟

سلام. طبق حکم دادگاه شوهر سابقم موظف به پرداخت نفقه فرزندم که حضانتش با منه شده اما چند ماه گذشته هیچ وحهی رو پرداخت نکرده چکار باید بکنم؟

سلام دوست عزیزم طبق ماده ۶۴۲ قانون مجازات اسلامی ، مجازات ترک انفاق را سه ماه و یک روز حبس تا چنج ماه تعیین کرده است. بنابراین چنانچه شوهر شما از پرداخت نفقه خودداری نماید شما می توانید به وسیله وکیل طرح شکایت کیفری ترک انفاق  را به دادگاه ارئه دهید.

 

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص نفقه در مشهد اینجا کلیک کنید

ادامه مطلب

 

ادامه مطلب در مورد شکایت کیفری ترک انفاق

 

ادامه مطلب نحوه وصول نفقه

 

ادامه مطلب در مورد نفقه زوجه در زمان وفات زوج

 

ادامه مطلب در مورد نفقه اقارب

 

 

جهت مشاهده لیست ۱۵ نفر از بهترین وکلای طلاق مشهد کلیک کنید

راه امید؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل نفقه در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود