بهترین وکیل مشکلات زناشویی در مشهد | وکیل خانواده در مشهد

وکیل خانواده در مشهد

 

من برای مشکلات زناشویی خودم که بحث طلاق و مهریه و نفقه بود به موسسه حقوقی – بین‌المللی راه امید مراجعه کردم و بهترین وکیل مشهد در این موسسه به من معرفی شد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل خانواده در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

آدرس : مشهد –

قاسم اباد – بلوار شاهد – شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 

برای حل‌ و فصل مشکلات زناشویی، وکیل مشهد که به تمام قوانین و مقررات خانواده تسلط دارد، وکلای متخصص و باتجربه‌ای را به موکلین معرفی می‌کند. مشکلات زناشویی از جمله مشکلاتی است که خانواده‌ها با آن درگیر هستند که منجر به طلاق می‌شوند. طلاق نیز بحث‌های دیگری مثل حضانت، نفقه و … را به وجود می‌آورد که در ادامه به دو نوع از مشکلات زناشویی اشاره می‌شود:

 

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص خانواده در مشهد اینجا کلیک کنید

پرسش راجع به اعتیاد

با سلام و خسته نباشید. من طلاق و مهریه می‌خواهم. برای حل‌وفصل مشکلات زناشویی، وکیل مشهد چطور می‌تواند به من کمک کند؟

زندگی من پره از مشکلات زناشویی هست. من طلاق و مهریه می‌خواهم، شوهر من ۱۵ سال است که اعتیاد دارد، بیکار است و نمی‌رود سر کار و برای تامین مصرف خودش وسایل خانه را می‌فروشد. اکنون دیگر برای کار به جایی رسیده که قصد دارد خانه‌مان را به زیر قیمت بفروشد و من و سه فرزند دخترم را آواره کند .. برای حفظ خانه و جلوگیری از فروش آن باید چه کار کنم؟؟؟ و اینکه آیا می‌توانم او را به زندان بیاندازم و طلاق بگیرم؟؟ متشکرم

 

پاسخ:

۱ : بابت اعتیاد همسرتان قانونا شما حق دارید دعوای طلاق به جهت اعتیاد شوهر مطرح نمایید

۲ : در خصوص وسایل خانه شما می‌توانید دعوای تامین خواسته جهزیه مطرح و حکمی از دادگاه مبنی بر مالکیت وسایل داشته باشید که کسی نتواند آن را از منزلتان خارج نماید 

۳: جهت جلوگیری از فروش خانه شما می‌توانید بابت مهریه یا طلبی دعوای تامین ( توقیف ) منزل را مطرح نمایید برای حل‌وفصل مشکلات زناشویی، وکیل مشهد و وکلا و مشاوران حقوقی سامانه تخصصی راه امید که به تمام قوانین و مقررات خانواده تسلط دارند، در هر مرحله همراه شما خواهند بود.

پرسش راجع به شک

سلام. آیا طلاق می‌توانم بگیرم؟ آیا برای حل‌ و فصل مشکلات زناشویی، وکیل مشهد می‌تواند به من کمک کند؟

من حدود ۲ سال است که نامزد کردم، نامزدم خارج از ایران است، ولی چون ایشان در خارج از ایران زندگی می‌کند. من به همه رفتارهایش مشکوکم او هم از این رفتار من خسته شده است و طلاق می‌خواهد. من باید چه کار کنم؟ که  یا این بدبینی بی‌مورد را از خودم دور کنم یا طلاق بگیرم؟

 

پاسخ:

به نظرم تصورات و مسائل پیش آمده بین شما کاملا طبیعی است توصیه می‌کنم برای پیدا کردن راه حل منطقی برای برخورد و حل و فصل موضوع از روانشناس مجرب کمک بگیرید. موفق باشید 

 

با ارجاع پرونده‌های طلاق، مهریه، نفقه یا مشکلات زناشویی، پس از بررسی اولیه از میان وکلای خبره به وکیل متخصص در آن امور ارجاع می‌گردد.

 

 

راه امید با گروه متخصص وکلا در کشور

با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در حیطه طلاق مهریه، اعتیاد و مشکلات زناشویی متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد. حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد  که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد، این امر باعث می‌شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده، وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل خانواده در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود