وکیل اتباع ایرانی مقیم خارج | وکیل اتباع در مشهد

وکیل اتباع در مشهد

بهترین وکلا در سامانه راه امید در نظر دارند برای ایرانی‌هایی که مقیم کشورهای خارجی می‌باشند و برای امور خود در مشهد نیازمند وکیل هستند، امور وکالتی انجام داده تا حتی بدون مراجعه به ایران مشکلات خود را حل نمایند .

آدرس دفتر مرکزی : مشهد –

قاسم اباد – بلوار شاهد – شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل تابعیت در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

امور تابعیت و اقامتی از آن دسته موضوعاتی هستند که در هر کشوری تابع مقررات خاصی می‌باشند. و اگر آن مقررات رعایت نشوند، اخذ اقامت یا تابعیت با مشکل مواجه می‌شود. بنابراین، لازم است حتما با وکلای متخصص در هر کشوری مشورت شود تا جزئیات اقامت آن کشور نیز رعایت شود. در ایران نیز وکیل نوین به صورت تخصصی با وکلای خوب در زمینه اقامت همکاری می‌کند تا مشکلات ایرانی‌های مقیم خارج از راه دور هم حل شود.

وکیل خوب برای اتباع ایرانی مقیم خارج در مشهد  

برای انعقاد وکالت به صورت غیر حضوری بایستی به روش ذیل اقدا نمود :

۱- ابتدا بایستی با شماره اعلام شده تماس برقرار کرده و نیاز یا مشکل خود را در میان گذارید.

۲ – پس از اخذ مشاوره و تبادل مدارک برای انعقاد وکالت بایستی به کنسول‌گری ایران در کشور اقامت مراجعه و برمبنای مشاوره وکیل نوع وکالت را در کنسول گری تنظیم می‌نمایید .

۳- وکالت را پست نموده

۴ – اقدامات لازم از ناحیه وکیل صورت می‌گیرد.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص اتباع در مشهد اینجا کلیک کنید

انتخاب بهترین وکیل از میان وکلای سامانه راه امید

راه امید بزرگترین گروه وکلا در کشور بوده که در۳۰ استان فعال می‌باشد هموطنان عزیز می‌توانند با تماس به شماره‌های اعلام شده متناسب با پرونده خود در شهرشان وکیل متخصص در آن حیطه را پیدا نمایند .

مزیت راه امید

سوال پیش می‌آید که اگه از وکیلم راضی نبودم چکار می‌تونم انجام بدم ؟ مثلا  وکیل جواب تلفنم رو نداد.

مزیت راه امید بر این است که در صورت عدم رضایت موکلین از روند پیگیری خود و پاسخگو نبودن وکیل می‌توانند با تماس به دفتر مرکزی تقاضای تغییر وکیل برای پرونده خود نمایند. همچنین، در روند رسیدگی از ناحیه وکیل مسئولین سی آر ام (CRM) راه امید مستمر با موکل محترم تماس گرفته و نظرسنجی صورت می‌گیرد. البته این امر تنها منوط به یک شرط می‌باشد که موکلین از ابتدای امر گروه وکلای راه امید را از روند قراردادی خود مطلع و پاسخگو صحیح به مسئولین سی آر ام باشند.

راه امید سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

 راه امید با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است. با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و  وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد. در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد. این امر باعث می‌شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود