تابلوی پارک = پنچری | آیا نصب تابلوی «پارک = پنچری» جرم است؟

تابلوی پارک = پنچری

 

موسسه حقوقی – بین‌المللی راه امید با دارا بودن وکلای مختلف در سراسر کشور جهت معرفی وکیل متخصص متناسب با نوع پرونده شما اقدامات تخصصی انجام می‌دهد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص حقوقی 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

سوال شما

چند روز پیش من ماشینم را جلوی دیواری نزدیک بانک پارک کردم که تابلوی پارک = پنچری را نصب کرده بودند. وقتی از بانک برگشتم، دیدم ماشینم پنچر شده است. آیا جرمی اتفاق افتاده و من می‌توانم شکایت کنم؟

 

آیا نصب تابلوی «پارک = پنچری» جرم است؟

تابلوی پارک = پنچری را دیدید یا قصد نصب آن را جلوی درب منزل خود را داشته‌اید باید بدانید که ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی می‌گوید: «گاه کسی دیگری را به هر نحو تهدید مالی کند، اعم از اینکه به این واسطه تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را نموده یا ننموده باشد به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا زندان از دو ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.»

همچنین، ماده ۲۴ قانون مدنی می‌گوید: «هیچ کس نمی‌تواند کوچه و خیابان‌هایی که بن‌بست یا مسدود نیست را تحت تملک قرار دهد.»

بنابراین نصب هر گونه تابلو پارک = پنچری یا تهدید به پنچری خودروها در کوچه و خیابان‌های شهر جرم محسوب می‌شود و می‌توان از متخلف یا متخلفین در دادسرا شکایت کرد.

 

چگونه با متخلف برخورد می‌کنند؟

متخلف باید این تابلو را فقط روی در پارکینگ نصب کند و اگر جای دیگر از دیوار خانه بزند و پارک کردن در آن محل را نیز برای مردم ممنوع کند، تهدید است و اگر شهرداری یا نهادهای مربوط دیگر باخبر شوند، با متخلف، برخورد می‌کند.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص اینجا کلیک کنید

چرا راه امید رو انتخاب کنیم؟

راه امید بزرگترین گروه وکلا در کشور بوده که در ۳۰ استان فعال می‌باشد هموطنان عزیز می‌توانند، با تماس به شماره‌های اعلام شده متناسب با پرونده خود در شهرشان وکیل متخصص در حیطه تهدید را پیدا نمایند.

 

اگه از وکیلم راضی نبودم چکار می‌تونم انجام بدم؟

مثلا وکیل جواب تلفنم رو نداد. مزیت راه امید  بر این است که در صورت عدم رضایت موکلین از روند پیگیری خود و پاسخگو نبودن وکیل، می‌توانند با تماس به دفتر مرکزی تقاضای تغییر وکیل برای پرونده خود نمایند. همچنین در روند رسیدگی از ناحیه وکیل مسئولین سی آر ام (CRM) راه امید مستمر با موکل محترم تماس گرفته و نظرسنجی صورت می‌گیرد، البته این امر تنها منوط به یک شرط می‌باشد که موکلین از ابتدای امر گروه وکلای راه امید را از روند قراردادی خود مطلع و پاسخگو صحیح به مسئولین سی آر ام باشند.

راه امید سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید  با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد.در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد، این امر باعث می‌شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود