وکیل اداره کار، معرفی وکیل متخصص اداره کار در مشهد

وکیل اداره کار، معرفی وکیل متخصص اداره کار در مشهد

بنده مغازه دار همستم ، به علت اینکه جواز کسب نداشتم نتونستم خودم و شاگردم را بیمه کنم و نام فروشگاه هم در اداره بیمه ثبت نشده ،شاگردم برای اینکه پاره وقت بود هر ماه نصف  بیمه اش را به خودش پرداخت میکردم، حالا که حکم اولیه هیات تشخیص من را موظف به پرداخت ۴ سال حق بیمه کرده آیا می توانم با ارایه رسید تسویه حساب که روز اتمام کارش به من داده و در آن حق بیمه دریافت کردم قید شده ، دفاع کنم یا مبلغ آن را از خودش بگیرم و فقط جریمه اش را به بیمه بدهم؟

برای داشتن رابطه کارگر و کارفرما احتیاج به جواز کسب نیست و این خود تخلف جداگانه هست – روابط کارگر و کارفرما باید تابع قانون کار باشد و توافقات کتبی شما که بر خلاف قانون کار است به آن توجهی نمی شود . اگر کارگر از اموال شما برده تحت جرم خیانت در امانت یا سرقت از او شکایت کنید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اداره کار در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

کارگاهی با ۳۰۰نفر کارگر دارم . هر ماه برگه تایپ شده طبق تعریف اداره کار که کارگران امضا میکنند > سوالم اینه که اگر کارگران این حق و حقوق را دریافت نکرده باشند و طبق توافق با کارفرما حقوق بگیرند و در حال حاضر هم راضی هستند که این برگه ها را امضا کنند آیا در آینده میتوانند از من شکایت کنند؟

توافقات خلاف قانون اداره کار معتبر نیست و ایشان باید بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت کنند.

در مورد قرارداد بدون تاریخ و اثبات سنوات به چه صورت است؟

با استناد به مدارک ذکر شده در اداره کار طرح دعوا می کنید و می توانید باقیمانده عیدی و سنوات را بگیرید.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص اداره کار در مشهد اینجا کلیک کنید

کارگر بدون قرارداد کاری که دوسال سابقه کار داشته ترک کار کرده . پس از یک ماه متوجه شدم به دلیل نداشتن بیمه پیگیر شکایت شده . با توجه به اینکه حقوق و مزایای ایشان بالاتر از وزارت کار بوده وقرار بر این بوده که ایشان چون بیمه خویش فرما بود مبلغ بیمه به خودشان پرداخت شده. پرداخت ها به صورت نقدی به صورت نقدی بوده و هیچ قراردادی بین ما وجود ندارد . حال نحوه اثبات کارکرد ایشان به چه صورت است؟

دلایل اثبات دعوا در اداره کار ، اقرار، اسنادو امارات که شاهد  به عنوان اماره هست – در مورد ایشان می توان تحقیق محلی کرد.

من یک کارگر هستم که در یک شرکت مشغول به کار بودم قرار دادم تا تا پایان شهریور بود اما در مردادماه استعفا دادم ، میخوام بدونم آیا به من سنوات کاری و بیمه بیکاری و … تعلق میگیرد؟

بیمه بیکاری ندارید اما حق سنوات به شما تعلق می گیرد و میتوانند و می توانید با مراجعه به اداره کار دریافت کنید.

اگر بعد از زیک سال و دو ماه کار در یک شرکت من خودم استعفا بدم آیا به من سنوات تعلق میگیره ؟ اگر مدیر شرکت از دادن سنوات خودداری کند چه کنم؟

بله تعلق می گیره باید به هیئت تشخیص اداره کارو امور اجتماعی شکایت کنید و در تاریخ رسیدگی حق سنوات را بخواهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود