وکیل ارث در تهران

وکیل ارث در تهران

 

 موسسه حقوقی بین المللی بهروش راه امید با داشتن وکلای متخصص در موضوعات مختلف و با تخصوصی کردن پرونده های حقوقی ،کیفری و خوانده سعی در هر چه بهتر و سریع تر انجام دادن کار حقوقی شما عزیزان را دارد.

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل ارث در تهران اینجا کلیک کنید

 

حسن ما در تخصصی بودن ماست

سوال : بنام خدا باسلام- سوالی داشتم که تقاضا دارم مشاوره فرمائید. پدر اینجانب سال گذشته فوت نمودند و برادر بنده که حدود ۲۰ سال است که در خانه پدری ساکن است و بعد از فوت پدرم من و خواهرم که منزل شخصی داریم میخواهیم منزل پدری را بفروشیم ولی برادرم که در منزل پدری ساکن است مقاومت میکند و با توجه به اینکه انحصار وراثت نیز صادر شده آیا برادرم می تواند به بهانه اینکه خانه شخصی ندارد

آن را مال خود کند و من و خواهرم و مادرم که احتیاج شدید مالی داریم و در گواهی انحصار وراثت نیز سهم هر کدام مشخص شده از فروش ملک ممانعت نماید. آیا برادرم می تواند همان ملک پدری را اجاره دهد و برای جلوگیری از این کار چه میتوان کرد؟ و آیا می توان اجرت المثل این یکسالی که در ملک پدری زندگی کرده از او طلب کرد؟

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص ارث در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

پاسخ : سلام به محض فوت پدر شما مالکیت ملک مذکور قهراً به میزان سهم هر یک از ورثه که در گواهی حصر وراثت هم آمده، به شما منتقل گردیده است، بنابراین هیچیک از ورثه حقی بیش از سهم الارث خود نخواهند داشت و تبعاً ادعائی بیش از آن پذیرفته نخواهد شد.

برادر شما حق اجاره خانه را به غیرندارد چون بقیه ورثه نیز مشاعاً در آن مالکیت دارند و در صورت اجاره خانه شما می توانید به اتهام انتقال مال غیر از او شکایت کنید، هچنین شما می توانید علیه وی برای مطالبه اجرت المثل اقامه دعوی نمایید، در ضمن چنانچه هیچیک از ورثه توان یا تمایلی به خرید سهم بقیه ندارد، تنها راه،طرح دعوی به خواسته فروش خانه و تقسیم مبلغ حاصله بین ورثه است

Banner Moshavereh.Rayeghan Banner Rahnama.Telephoni Banner Moshavereh.Hozoori
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود