وکیل ارث و میراث در مشهد

وکیل ارث و میراث در مشهد

 

سال گذشته پدرم فوت کرده ۲تا از برادرها مدت ۱۵ سال مستاجر پدرم بودند حالا ۳نفر از وراث میخواهند مغازه های برادرانم که محل امرار معاش آنها است تعطیل کنند و به دادگاه دادخواست داده اند، من و مادرم و ۳نفر دیگر راضی نیستیم به این کار. چه کاری میتوانیم انجام دهیم ؟

متاسفانه نمیتوانید اقدامی انجام دهید چراکه حق قانونی آنهاست که اقدام قانونی نمایند.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل ارث در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

سه دختر هستیم که از سن یک سالگی پدرمان فوت کرده و مادرمان رفته بعد از پدرمان، پدربزرگمان قیم شده و بعد از فوتش مادربزرگم قیم ما بودن و هر ۳نفر ما را زیر سن ۱۵ سال شوهر دادند . از ارث پدربزرگم به ما چیزی ندادند از ارث پدرم ۶/۱ بابت قیمومیت پدربزرگم و ۸/۱ بابت قیمومیت مادربزرگم و عمه ها و عموها برداشتند و زمانیکه انحصار وراثت کردیم  و منزل پدری و یک زمین  پدرم را از ما مخفی کردند، الان چه کاری باید انجام دهیم که به حقوقمان برسیم؟

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص ارث در مشهد اینجا کلیک کنید

میتوانید با داشتن مدارک دلایل کافی به دادگاه مراجعه کنید و سهم الارث خود را ضمن اعلام بطلان تقسیم قبلی مطالبه کنید.

پدربزرگ مادری بنده فوت کردند و از ایشون یک مغازه باقی مانده است. همچنین ایشون دارای ۲فرزند پسر و سه فرزند دختر هستند و یک زن بعنوان وارث باقی مانده است .ایا مادر بنده از مغازه فوق الذکر ارث  می برد یا خیر و اینکه پسر بزرگ تر (دایی بنده) اعتقاد دارند سه دنگش بنام من است ولی هیچ مدرکی به ما نشان ندادند و اعلام کردن اگر شکایت کند مغازه بسته میشود کلیه خسارات و ضرر و زیان را از فرد شکایت کننده میگیرم . ایا این موضوع که عنوان میکنند باید ضرر و زیان را پرداخت کنیم صحت دارد یا خیر؟ 

بله مادرتون قطعا از پدرش ارث می برد و ادعای دایی شما صحیح نیست و نمی تواند از شما ضرر و زیان بگیرد.

مادر من درقید حیات می باشد و دچار بیماری الزایمر است برادر من با داشتن همسر و یک پسر فوت کردند خواهران و برادران من دست نوشته ای تهیه و امضا به همراه اثر انگشت تهیه کردند که نسبت به حقوقی که ارثی در اینده بعد از فوت مادرمان به براذر مرحوممان قرار بود برسد ادعایی نخواهد داشت . همچنین نسبت به ۶/۱ ارثی که از برادر مرحوممان به مادرمان می رسید ادعایی نخواهد داشت ایا با توجه به اینکه مادر در قید حیات است و قانونا هیچ اختیاری نسبت به ارثی که در اینده قرار است به ما برسد نداریم ایا این نوشته ارزش قانونی دارد؟

خیر ارزشی ندارد.

چندسال پیش پدرم مریض شد مجبور شدم او را در بیمارستان بستری کنم . تمام مخارج بیمارستان را من پرداخت کردم بعد از مرخص شدن از بیمارستان پدرم فوت شد . اما دیگر وراث حاضر به پرداخت بدهی نشدند طی دادخواستی خواستار گرفتن بدهی دیگر وراث از سهم ارث آنها شدم اما قاضی  میگه برای اینکه از پدرم اجازه قانونی و کتبی برای پرداخت ندارم بنابراین دادخواست من رد میشود، واقعا همینجوریه؟

بله ، تصمیم دادگاه صحیح است می بایست از پدرتان اجازه قانونی میداشتید.

موسسه راه امید در شهرهای اهواز, بندرعباس، تهران، مشهد،کرج،اصفهان، کرمان، کرمانشاه، اراک، گرگان، شیراز، یزد، قم، قزوین، اردبیل، تبریز،آبادان، اسلامشهر، بیرجند، بجنورد، همدان، زنجان، ساری ، رشت، هرمزگان، خرم آباد، ارومیه، لرستان، بوشهر، زابل، کیش، قشم وکلای متخص در زمینه ارث را به هموطنان عزیز معرفی می نماید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل ارث در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود