وکیل برای تنظیم سند | پرسش و پاسخ الزام به تنظیم سند

وکیل برای تنظیم سند و الزام به تنظیم سند

وقتی مالی مورد خرید و فروش قرار میگیرد، برای اینکه بتوان آن را متعلق به خریدار دانست، لازم است که سند آن به نام خریدار تنظیم شود. از نظر قانونی نیز معمولا دارنده یک مال همان شخصی است که سند مال به نام اوست. اما گاهی اتفاق می افتد که مالی مورد خرید و فروش قرار گرفته است و خریدار پول پرداخت کرده و حتی فروشنده هم مال را در اختیار خریدار قرار داده اما به هر دلیلی سند رسمی برای خریدار تنظیم نشده است. از جمله اینکه مثلا فروشنده مدام تنظیم سند را به تاخیر بیندازد یا خریدار فوت کند یا فروشنده فوت کند  و … در زیر به برخی پرسش و پاسخ ها در این زمینه اشاره می‌کنیم.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل الزام به تنظیم سند در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

یک ماشین ال ۹۰ خریده ام پولش را پرداخت کرده ام ولی برای من سند تنظیم نمیکند میتوانم شکایت کنم؟

بله میتوانید از طریق مراجع قضایی پیگیری کنید.

من یک سال و نیم پیش ماشین پراید کم کار بطور اتفاقی از یکی از اشناها خریدم و چون به ایشون اعنماد داشتم سند نزدم برگ سبز و سند برای مدتی برای مدتی دست ایشون ماند . روزی که ماشین از جلوی بیمارستان به پارکینگ منتقل شد من بهشون زنگ زدم و تقاضای برگ سبز و سند را داشتم تا ماشین رو ازاد کنم . مثل اینکه ایشون قبل از اینکه ماشین را به من بفروشد برگ سبز رو گم کرده بودند. الان نه وکالت میدهد و نه ماشین را ازاد میکند حدود ۲ماه هم هست که پدرشون فوت کرده و ماشین هم بنام پدرشون بوده ازکجا اقدام کنم برای سند؟

جهت تنظیم سند و تحویل ماشین میتوانید علیه ایشان دادخواست بدهید و از این طریق ماشین و سند خود را دریافت کنید

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص تنظیم سند اینجا کلیک کنید

ماشینی از نمایشگاه خریداری شده و مراحل تعویض پلاک را انجام دادم و برگ شبز سند را هم گرفتم اما فروشنده میگوید همه مدارک را به من تحویل دهید تا من سند قطعی بزنم ایا درسته همه مدارک را بدم به ایشون ؟

خیر ایشان باید همراه شما اقدام کند برای تنظیم سند

زمینی در شهرستان داریم که سال ۵۹ خریداری شده و تنها دارای بنچاق است و کاربری کشاورزی دارد که در ان سهم هرنفر بصورت دانگ مشخص شده است اما محدوده برای هر شخص مشخص نشده که کدام قسمت ملک متعلق به چه کسی است و ما ۵ شریک هستیم حال چطور میتوان برای تفکیک و گرفتن سند ۶ دانگ برای هر سهم از شرکا اقدام نمایید؟

میتوانید یک تقسیم نامه با توافق تمام شرکا تهیه کنید مطابق آن اقدام کنید درصورت عدم توافق باید به دادگاه جهت تقسیم اقدام نمایید.

پنج سال پیش در منطقه شهرک رضویه خانه ای خریداری کردم که قولنامه در بنگاه معاملات ملکی ثبت و ۲۰ میلیون از پول باقی ماند برای روز انتقال سند که قرار بود فروردین ماه جاری سال پیش پرداخت بود متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و با هربار پیگیری از مالک فقط زمان تلف شده راه حل چیست؟

اظهارنامه ارسال کنید جهت تنظیم سند و سپس دادخواست علیه ایشان به دادگاه تقدیم کنید.

موسسه راه امید در شهرهای اهواز, بندرعباس، تهران، مشهد،کرج،اصفهان، کرمان، کرمانشاه، اراک، گرگان، شیراز، یزد، قم، قزوین، اردبیل، تبریز،آبادان، اسلامشهر، بیرجند، بجنورد، همدان، زنجان، ساری ، رشت، هرمزگان، خرم آباد، ارومیه، لرستان، بوشهر، زابل، کیش، قشم وکلای متخصص در زمینه ارث را به هموطنان عزیز معرفی می نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود