بهترین وکیل در کرمان|وکیل در کرمان |به روز شده ۱۴۰۲ |مشاوره تلفنی ۰۹۱۳۹۱۵۳۴۳۲

 

وکیل خوب در کرمان

سلام دوستان در این مقاله می خواهم شما راهنمایی کنم که چطوری وکیل خود را از میونه بهترین وکیل در کرمان انخاب کنید. همان طور که میدونید برای هرمشکلی باید به متخصص همان مشکل مراجعه کرد . پس برای مشاوره با وکیل خانواد، یا وکیل حقوقی، وکیل کیفری حتما در نظر بگیرید که مشکل مریوطه را با وکیل متخصص مشاوره شوید،پس من اینجا هستم که بهترین وکیل در کرمان را به شما معرفی کنم.

 

لیست ۶تایی بهترین وکیل در کرمان

 

 

 

 

 

وکیل مصعود مقدسی:

معرفی بهترین وکیل در کرمان:ایشان وکیل پایه یک دادگستری و یکی از شناخته شده ترین وکلای استان کرمان به حساب می آیند، که با موسسه حقوقی وکیل نوین همکاری می کنند.

تخصص و مهارت:ایشان همواره آماده پذیرفتن انواع مختلف پرونده های حقوقی ، کیفری و ملکی هستند،برخی از خصوصیات بارر و قابل توجه آقای مقدسی عبارت است از:اخذ حق الزحمه معقول و منصفانه ، ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن ، حفظ اطلاعات موکل ، ارائه مشاوره به صورت حضوری و غیر حضوری و……..

آدرس دفتر:کرمان ، خیابان ۲۴آذر، نبش کوچه ۱۸، طبقه پایین لوازم قنادی

شماره تلفن:۰۹۱۳۹۱۵۳۴۳۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وکیل سعیده عسکرپور :

معرفی بهترین وکیل در کرمان: ایشان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی حوزه اخذ پروانه وکالت کرمان

مهارت و تخصص :انجام کلیه پرررونده های خانواده، کیفری و حقوقی سابقه فعالیت:

۱.از سال ۱۳۸۸ مشغول به فعالیت در زمینه مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی عدل گسترکریمان سبز کرمان

۲.مشاوره حقوقی در دو شرکت در کرمان

۳. مشاوره حقوقی موسسه مالی و اعتباری عسکریه کرمان

و از زمان صدور پروانه وکالت انجام حدودا ۱۵۰ پرونده اعم از خانواده حقوقی وکیفری در کرمان و مشهد

آدرس دفتر:کرمان . ابتدای خیابان شهید بهشتی . نبش سه راه ۲۴ آذر . طبقه فوقانی بانک نور

شماره تماس:۰۹۱۳۳۳۹۳۵۷۳

شماره همراه:۰۹۱۳۹۱۵۳۴۳۲

 

وکیل حسن صادقی:

معرفی بهترین وکیل در کرمان:محسن صادقی، وکیل پایه یک دادگستری کرمان و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی دکترای جزا و جرم شناسی است. دارای سابقه پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه ۳۴۳۰۰ و استادیار دانشگاه می‌باشد.

تخصص و مهارت:دعاوی خانواده مثل طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، مطالبه نفقه و مهریه و … و هویت قانونی شامل دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال و… و دعاوی ملکی از جمله دعاوی پذیرفته شده توسط این وکیل خوب است که با درصد بالای موفقیت در پرونده‌های موکوله توانسته بین وکلای برتر کرمان جای بگیرد.

آدرس دفتر: کرمان_خیابان ۲۴ آذر_نبش کوچه ۱۸ – جنب لوازم قنادی

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۷۷۱۷۶

شماره همراه:۰۹۱۳۹۱۵۳۴۳۲

 

 

 

 

 

 

وکیل فاطمه عسکرپور:

معرفی بهترین وکیل در کرمان:فاطمه عسکرپور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، که دارای ۱۲ سال سابقه وکالت درخشان بوده و آخرین مدرک تحصیلی وی دکترای حقوق عمومی است که می‌توان براساس برخی خصوصیات اخلاقی وی مانند امانت داری نسبت به پرونده موکل، آشنایی به قانون، اخلاق مردم پسند و احترام نسبت به موکل باعث شده است تا ایشان یکی از بهترین‌های شهر کرمان محسوب شود.

تخصص و مهارت :ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و ملکی پرونده‌‌های موفق زیادی داشته که با موفقیت به پایان رسانده است.

آدرس دفتر: خیابان ابوذر زیر پل ابوذر دفتر خدمات الکترویک قضایی

شماره تماس: ۰۹۱۳۴۴۰۳۴۱۹

شماره همراه:۰۹۱۳۹۱۵۳۴۳۲

 

 

 

 

 

وکیل عاطفه  کارآموزیان:

معرفی بهترین وکیل در کرمان:ایشان وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند.

تخصص و مهارت:ایشان توانسته است در تومامی حوزه های دعاوی خانواده ، حقوقی ، کیفری، اسناد و مدارک تجاری ، دعاوی ملکی ، دعاوی مالی و…. به قبولی وکالت بپردازد.

آدرس دفتر:کرمان .خیابان ابن سینا .ساختمان پزشکان

شماره تلفن:۰۹۱۳۷۰۵۳۷۰۹

شماره همراه:۰۹۱۳۹۱۵۳۴۳۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وکیل قاسم اسکندرزاده افشار

معرفی بهترین وکیل در کرمان: قاسم اسکندرزاده افشار، وکیل پایه یک دادگستری کرمان و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق جزا آخرین مدرک تحصیلی وی بوده و دارای شماره پروانه ۱۷۹۹ از کانون دادگستری کرمان است.

تخصص و مهارت :دعاوی خانواده مثل درخواست طلاق از سوی زن، استرداد جهیزیه، طلاق توافقی و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی و غیره از جمله دعاوی است که به وی پرونده موکول شده وآن را با درصد بالایی از موفقیت به پایان رسانده است.

آدرس دفتر: خیابان ایت الله صالحی ۱۱ ساختمان آسمان طبقه ۴ واحد۵

شماره همراه: ۰۹۱۳۲۷۹۳۸۹۳

شماره تلفن:۰۹۱۳۹۱۵۳۴۳۲

سلام دنبال بهترین وکیل در کرمان هستم به نظر شما توی کرمان کدوم وکیل بیشتر مطرحه ؟

سلام بایستی بیان کرد که وکلای خبره بسیاری در شهر کرمان حضور دارند که هر کدام شاید در بعضی از پرونده ها برند باشند که متناسب با پرونده شما وکیل متخصص آن متفاوت میباشد برای این منظور موسسه راه امید استارت آپ حقوقی فعال در سراسر کشور متناسب با هر جرم و موضوع حقوقی وکلای متخصص را در هر شهر شناسایی و به هم میهنان معرفی مینماید .

در شهر کرمان نیز این سامانه با داشتن وکلای خبره شما میتوانید پس از مشاوره حضوری رایگان و مشاوره تلفنی با تماس به دفتر مرکزی و ارائه موضوع یکی از بهترین وکلای خبره این حیطه مطابق با نظر سنجی هایی که از موکلین سامانه وکیل نوین در شهر کرمان صورت گرفته است به شما سرور عزیز معرفی میگردد که با وکیل خوب در کرمان مشاوره شوید.

چرا به وکیل و مشاوره حقوقی نیاز دارم؟

در جامعه امروز با توجه به حجم بالای دعاوی و اختلافات در جامعه، عدم اطلاع از قوانین قضایی و رویه مراجع و سازمان ها ممکن است به تضییع حقوق افراد منجر شود؛ لذا استفاده از مشاوره حقوقی و برخورداری از وکیل خوب در کرمان علاوه بر تضمین حقوق شهروندی، از طولانی شدن پرونده ها و تحمیل هزینه های سنگین مادی و معنوی جلوگیری می کند. مؤسسه حقوقی راه امید ( به روش ) با بهره گیری از وکلا و کارشناسان خبره، متعهد و با تجربه در زمینه های تخصصی گوناگون، آماده ارائه ی انواع خدمات حقوقی به شما در شهر کرمان است.

لیست وکلای کرمان

این روزها که تعداد وکلای دادگستری افزایش یافته است، سوالی که پیش می‌آید این است که در انتخاب وکیل چه معیارهایی را رعایت کنیم؟

ما در موسسه راه امید لیست بهترین وکلای شهر شما را در اختیار شما قرار میدهیم ، بهترین وکیل در کرمان متخصص پرونده شما را با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار میدهیم کافیست با مشاوران حقوقی ما در تماس باشید.

سوالات که برای شما در انتخاب وکیل خوب در کرمان به وجود می اید؟

  • نمیدانید کدام وکیل در کرمان تخصص کافی برای پیگیری پرونده شما را دارد؟
  • اولین بار هستش که دارای پرونده حقوقی در کرمان شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟
  • از شما شکایت شده و نمیدانید چگونه مستند به قانون پاسخش را بدهید ؟
  • میخواهید فقط مشاوره بگیرید و شخصا از پرونده تان دفاع کنید ؟ اینجا رو کلیک کن
  • موسسه حقوقی راه امید ( به روش )  بهترین وکیل در کرمان تمام خدمات بالا را به شما ارائه می دهد…

 

چگونه تجربه بهترین وکیل در کرمان را بررسی کنیم؟

خبرت نشان داده است اصولا ما بیشترین اطمینان را به پیشنهاد دوستان و نزدیکان داریم. به این فرم که اگر دوستی یا آگاهی از مهارت یک وکیل خوب در کرمان برای ما تعریف کند ما به بیان های او اطمینان می کنیم و به احتمال خیلی زیاد پرونده خود را به او واگذار می کنیم .

با این حال در بسیاری از موارد نمی توان به این شیوه عمل  کرد. از جمله این که محتمل است است فردی راپیدا نکنیم که در این زمینه اطلاعاتی داشته باشد. در این فرم یافتن بهترین وکیل در کرمان  عالی به یک دلواپسی اساسی تبدیل می شود .

اما چگونه می شود در شهر کرمان یا بهترین وکیل در کرمان را پیدا کرد؟

یکی از گزینه های همه حقیقی برای یافتن وکیل خوب در کرمان خبره در هر شهری این است که شخص یک وکیل پایه یک  دادگستری باشد. باید به این نکته هم توجه کنیم که با وکیل پایه دو ندارم ولی در ادامه به آن می پردازیم .

همانطور که در بالا گفتم ما وکیل پایه دو نداریم ، ولی وکلایی که کارآموز هستند و هنگام بستن قرارداد ممکن است به شما نگویند و بعد از بستن قرارداد این برای شما مشخص می شود.

ازآنجا که کارآموزان نمایندگی در آغاز راه نمایندگی هستند و بایست تحت نظارت و سرپرستی یکی وکلای پایه یک فعالیت کنند محتمل است خبرت کافی برای اجرا پرونده های خیلی با اهمیت را نداشته باشند.

لذا واگذاری پرونده های با حساسیت بالا بایست احتیاط کرد و پرونده را به وکیلی واگذار کرد که خبرت کافی در این ارتباط داشته باشد.

آیا حضور بهترین وکیل در کرمان در جلسات دادگاه الزامی است؟

وکلا باید در وقت رسیدگی در دادگاه حاضر باشند مگر آن که دارای عذر موجه باشند. مطابق قان.ن ، موارد زیر عدم حضور با عذر موجه برای وکیل محسوب می شود:

۱.فوت یکی از بسگان مانند پدر و مادر.

۲.بیماریی که مانع حرکت او شود یا حرکت برای درمان او مضر تشخیص داده شود ، مانند سکته قلبی و آنفولانزا.

۳.حوادث قهری مانند سیل زلزله.

۴.وقایع خارج از اختیار وکیل که مانع حضور او در دادگاه شود مانند آن که پرواز هواپیما با تاخیر مواجه و زمان کافی برای حضور او با وسایل نقلیه دیگر نیز وجود نداشته باشد.

۵.تداخل وقت رسیدگی با وقت رسیدگی پرونده کیفری که وکیل در آن وکالت دارد، با توجه به اهمیت رسیدگی به دعاوی کیفری اولویت با آن است

نقش مهارت بهترین وکیل در کرمان در انجام پرونده ها:

افزون بر این وکلای دادگستری توانایی دو صنف مجزا و جداگانه هستند. به این فرم که تعدادی از وکلا پروانه خود را از قوه قضاییه دریافت کرده اند و به وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه شهرن دارند. مابقی پروانه خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت می کنند.

با توجه به گفته های ما وکلای کانون خودمختاری بیشتری نسبت به مرکز مشاوران دارند ولی نمی شود این را گفت مه کدام یک بهتر است و این کاملا به شخص وکیل خوب در کرمان مربوط است

اینگونه به خبرت ثابت شده است وکلای کانون وکلا به سبب دشواری آزمون و…..معمولا از توانایی علمی و تخصصی بالاتری برخوردارند . هر چند این مسئله در همه موارد صدق نمی کند

ویژگی های بهترین وکیل در کرمان چیست؟

یک وکیل حرفه ای بایست ویژگی های زیادی داشته باشد. اما ممکن است بتوان به عنوان مهم ترین .یژگی چند مورد زیر را عنوان کرد.

مهارت و بینش حقوقی برای دفاع از حقوق موکل :

اولین خصوصیتی که یک وکیل خوب در کرمان باید داشته باشد، تین است که علم و دانش حقوقی کافی داشته باشد و کسی که این دانش را ندارد نمی تواند به خوبی از موکل خود دفاع کند.

تعهد:

دومین موضوع اصلی تعهد وکبل به موکل خود است که باید بخوبی از موکل خود در دادگاه داشته باشد و مبادی حرفه ای بیرون گذاشته است.

شجاعت :

سومین موضوع شجاعت یک وکیل است که ممکن است مورد تهدید قرار بگیرید و اگر وکیل شجاعت کافی نداشته باشد نمی تواند به خوبی پرونده را جلو ببرد و ممکن است آن را خراب کند.

چند نوع وکیل داریم ؟

بهترین وکیل خوب در کرمان می تواند جزو یکی از انواع وکلای انتخابی ، معاضدتی ،تسخیری و اتفاقی باشد که در ادامه به توضیح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

وکیل انتخابی:بهترین وکیل خوب در کرمان از نوع انتخابی ، وکیلی است که به صورت اختیاری توسط موکل برای وکالت پرونده و دفاع از حقوقش انتخاب می شود.

وکیل معاضدتی:به وکیلی گفته می شود که به افرادی که وضع مالی آن ها در حدی نیست که بتوانند از یک وکیل انتخابی کمک بگیرند، پیشنهاد می شود . این وکلا، عضو کانون وکلای معاضدتی هستند و به کسانی که توانایی مالی ندارندمعرفی می شوند.

وکیل تسخیری:در دعاوی کیفری همراهی یک وکیل در کنار متهم ضروری می باشد. دادگاه به کسانی که خودشان توانایی استخدام وکیل تعیینی ندارند، وکیلی به اختیار و انتخاب خود به عنوان وکیل تسخیری مشخص می کند. در بعضی جرایم نیز امکان بهره مندی فرد از وکیل انتخابی در ابتدای تحقیقات وجود ندارد و باید از همان وکیل تسخیری کمک بگیرید.

وکیل اتفاقی :ممکن است وکیلی که قرار است دفاع از فردی را بر عهده بگیرد و به پرونده ورود پیدا کند، پروانه وکالت نداشته باشد، اما تحصیلات او در رشته حقوق بوده و توانایی این کار را در خود ببیند . چنین افرادی این امکان را دارند که برای رفع مشکلات آشنایان و بستگان شان ، بدون داشتن پروانه وکالت با پرداخت حق وکالت در دادگاه حضور پیدا کنند.

وظابف بهترین وکیل در کرمان

بهترین وکیل کرمان وقتی وکالت نامه بین او و موکلش تنظیم می شود باید از وظیفه رسیدگی به پرونده را به طور کامل بر عهده بگیرد.و تا زمانی که پرونده موکل مختومه شود پیگیری آن دست بر ندارد.

بهترین وکیل کرمان کیست؟

مردم شهر کرمان می توانند برای مشکلاتی که به وجود می آید از انواع دعاوی حقوقی دارند، از بهترین وکیل در کرمان کمک بگیرند.بعضی موقع ها به مشکل و اختلافاتی می خوریم که ناچار مجبور می شویم برای حل آن از طریق قانون اقدام کنیم. اما اطلاعات مون در دعاوی کم هست و برای آشنایی کامل با مراجع قضایی و تسلط به قوانین و نبصره های موجود دارند که هر کسی نمی تواند از پس آن بریباید.

 

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل در کرمان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

1 نظر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود