وکیل طلاق در اراک + فیلم آموزشی

وکیل خوب در زمینه طلاق در شهر اراک چه کسی است؟
لزوم داشتن وکیل برای طلاق در اراک

سوال :

سلام وقتتون بخیر . میخوام از شوهرم جدا بشم در این مورد چند تا سوال دارم . ممنون میشم جواب بدین. میخواستم بدونم برای طلاق حتما باید وکیل بگیریم؟

 پاسخ :

سلام دوست عزیز در موضوع طلاق حضور وکیل الزامی نیست ولی از لحاظ اینکه معمولا افراد از حقوق قانونی خودشون اطلاعی ندارن و ممکنه در خیلی از موارد نتونن به حقشون برسن پیشنهاد میشه با وکیل مشورت کنن و در صورت امکان روند کارشونو به وکیل بسپارن.

پیدا کردن وکیل خوب در اراک

سوال :

من با چند تا وکیل صحبت کردم ولی نمیدونم خوب هستن یا نه،  چجوری میتونم یک وکیل خوب پیدا کنم؟

 پاسخ :

یک وکیل خوب باید چند ویژگی داشته باشه : یک وکیل خوب ابتدا باید محرم اسرار باشه و دومین ویژگی تعهد اخلاقی برای انجام صحیح امور محوله  هست و مورد بعدی  اینکه وکیل خوب باید بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب را انتخاب کنه،  یک وکیل خوب باید از معلومات حقوقی بالایی برخوردار باشه تا بتونه بهترین راه کارو به موکل نشون بده.

 در این مورد سامانه وکیل نوین با معرفی بهترین وکلا در سراسر کشور و همچنین پیگیری تیم سی آر ام در تمام مراحل روند پرونده همراه مراجعین عزیز می باشد و چنانچه موکل بنا به هر دلیلی ازوکیل معرفی شده رضایت نداشته باشه  پرونده موکل محترم به وکیل دیگری سپرده میشه .

تقاضای طلاق در اراک به دلیل پرداخت نکردن نفقه

سوال :

با توجه به اینکه شوهرم ۲سال هست که منو پسر۷ ساله ام رو ترک کرده و هیچ نفقه ای پرداخت نمیکنه، من میتونم تقاضای طلاق بدم؟

 پاسخ :

در قانون ایران حق طلاق درشرایط عادی با مرد هست و تا زمانی که  مرد رضایت نده حکم طلاق صادر نمیشه  البته نکته قابل توجه و مهم اینه که روز اول ازدواج در سند ازدواج ۱۲ مورد هست که مرد به خانم ۱۲ مورد وکالت برای طلاق داده است که خانم در صورت محقق شدن هر کدام از این موارد میتواند بدون رضایت شوهرش طلاق خود را بگیرد مثلا  درصورت  عدم پرداخت نفقه توسط مرد ،زن در زندگی زناشویی در عسر و حرج باشه ، مرد به مدت شش ماه متوالی زندگی مشترک را ترک کنه  در مورد شما با توجه به اینکه شوهرتون نفقه پرداخت نمیکنن میتونین برای طلاق اقدام کنین. 

روش گرفتن مهریه با درخواست طلاق در اراک

سوال :

اگر تقاضای طلاق بدم میتونم مهریه ام رو از شوهرم بگیرم یا نه؟

 پاسخ :

هیچ اجباری به بذل مهریه نیست شما میتونین دادخواست مطالبه مهریه رو به دادگاه تقدیم کنین و چنانچه همسرتون مالی دارن میشه از طریق اجرای ثبت توقیف کنین قابل ذکر است که در طلاق یک طرفه در صورت محقق شدن بعضی از بند های سند ازدواج هم طلاق خود را بگیرید و هم مهریه خود را مطالبه نمایید و اما در صورتی که طلاق شما طلاق توافقی باشد در اینصورت وصول مهریه و یا ابراء آن به صورت توافقی و سازش بین طرفین میباشد که در این صورت زوج اجازه طلاق میدهد و در عوض میتواند از زوجه در خواست ابراء و بخشش مهریه نماید ویا خیر علاوه بر طلاق مهریه خود رو در یافت کنند ( به زبون عامیانه هرچی توافق کنین مثلا ما مورد داشتیم حتی زوجه مبلغی هم به زوج داده تا زوج راضی به جدایی و طلاق شده و بلعکس مرد هم مهریه را کامل یا میزانی از آن را داده ) این امر توافقی است .

گرفتن جهیزیه در اراک

سوال :

تکلیف جهیزیه ام چی میشه؟ شوهرم میتونه اجازه نده که جهیزیه ای که خودم آوردم رو ببرم؟

 پاسخ :

جهیزیه ای که زن با خودش به منزل شوهر میبره به معنای این نیست که زوج مالک آنها میشه و فقط میتونه از وسایل استفاده کنه و هر زمانی که زن بخواد میتونه جهیزیه روپس بگیره چرا که تهیه وسایل به عهده زوج است که البته با لیست سیاهه یا فاکتور خرید و در صورتی که هیچکدوم از اینها موجود نباشه باید شاهد داشته باشه و مرد به هیچ عنوان نمیتونه وسایلی رو که زن به عنوان جهیزیه با خودش به منزل شوهر آورده رو برنگردونه. در این رابطه چنانچه میخواهید مفصل اطلاعات در زمینه جهیزیه بدست بیاورید من توصیه میکنم مقاله استرداد جهیزیه را مطالعه کنید ( برای دیدن مقاله و مراحل استرداد جهیزیه اینجا را کلیک کنید )

مدارک لازم برای طلاق در اراک

سوال :

برای اینکه برای طلاق به وکلای سامانه وکیل نوین وکالت بدم چه مدارکی لازم هست؟

 پاسخ :

برای ثبت دادخواست طلاق باید شناسنامه و کارت ملی و همراه دالشتن سند ازدواج الزامی هست .شما مدارکتون رو به وکیلی که ما بهتون معرفی میکنیم ارائه میدین و همچنین وکالت نامه مربوطه رو که وکیل بهتون ارائه میدن رو امضا میکنین و در قبال مدارکی که به وکیل ما سپردین رسید دریافت میکنین . وکلای ما اقدامات لازم رو انجام میدن و نتیجه از طریق تیم سی آر ام و وکلا به شما اطلاع رسانی میشه قابل ذکر است که درصورتی که هر کدام از مدارک بالا را نداشتید راه حل گرفتن المثنی به فوریت نیز هست .)

راضی کردن شوهر برای طلاق توافقی در اراک

سوال :

اگر بتونم شوهرمو برای طلاق توافقی در اراک راضی کنم میشه راهنمایی کنید که به چه صورتی هست؟

 پاسخ :

در طلاق توافقی زن و مرد در مورد تمام حقوقاتشون ام از مهریه و نفقه و جهیزیه و در صورت داشتن فرزند حضانت فرزندان به توافق میرسند و همه موارد توافق شده را در صورتجلسه مکتوب میکنن .مکتوب کردن توافقات به منظور جلوگیری از سوءتفاهم احتمالی طرفین در جریان روند کار است.

طریقه اقدام با توافقنامه برای طلاق توافقی در اراک

سوال :

اگر شوهرم توافق نامه امضا بکنه ولی حاضر نشه که بیاد دادگاه چجوری باید اقدام کنم؟ میشه وکیل بگیریم براش یا نه؟

 پاسخ :

در مورد طلاق توافقی اگریکی از طرفین یا هردو نفر تمایلی به شرکت در جلسات دادگاه نداشته باشن  میشه پرونده رو به وکیل سپرد تا روند پرونده روپیش ببره . اگر همسر شما با طلاق توافقی موافق باشن ولی نخوان تو دادگاه حضور پیدا کنن ، باید به وکیل مراجعه کنن و وکالت نامه مربوط به طلاق توافقی رو تکمیل کنن و ادامه مراحل رو به وکیل بسپارن

 بهتره وکیلی داشته باشین که متعهد و منضبط و با وجدان داشته باشید تا به بهترین نحو پرونده شما رو به اتمام برسونه ، سامانه وکیل نوین با داشتن وکلای متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران می باشد

مراحل طلاق توافقی در اراک

سوال :

لطفا توضیح بدین که طلاق توافقی چه مراحلی داره؟

 پاسخ :

برای طلاق توافقی لازمه که طرفین به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنن و درخواست خودشونو ثبت کنن  ، مرحله بعدی تعیین وقت و ابلاغ اون به طرفین هست  که طرفین درتاریخ مشخص شده تو دادگاه حاضر میشن و دلایل خودشونو در باره عدم سازش عنوان میکنن. قاضی محترم در جلسه اول زوجین رو به مراکز مشاوره معرفی میکنن مشاور باید معتمد دادکستری باشه در انتهای جلسات مشاوره باید نظر مشاور به دادگاه اعلام بشه و قاضی با توجه به نظر مشاور و چنانچه زوجه در دادگاه ادعا کنه که دوشیزه هست باید به پزشک قانونی مراجعه نموده و گواهی بکارت دریافت کنه.و همچنین زوجه باید گواهی عدم بارداری راقبل از صدور حکم طلاق به دادگاه ارائه دهد. در دادخواست و بررسی آنها گواهی عدم امکان سازش را صادر میکند که این گواهی تا سه ماه اعتبار دارهکه به دفتر طلاق برای خواندن صیغه طلاق و ثبت آن مراجعه کنن، در صورتی که در مدت مقرر سه ماهه اقدام نکنن بعد از پایان سه ماه گواهی عدم امکان سازش فاقد اعتبار هست و باید برای طلاق توافقی مجدد اقدام کنند.

فیلم آموزشی طلاق توسط کارشناس حقوق

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در اراک 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود