وکیل املاک در مشهد

 بعضی مواقع برای اینکه شخص به آنچه حق مسلمش است، برسد، نیاز به یک مشاور و پشتیبان مطمئن و آگاه دارد، شخصی که به امور حقوقی آگاهی واقف باشد و بتواند آنچه را که ما به زبان عامیانه بیان می‌کنیم به صورت قانونی و مستند به مواد قانون مربوطه عنوان کند و بتواند از حق ما دفاع نماید. ما همیشه برای احقاق حق خود نیاز به یک وکیل خوب و متخصص داریم.

 سامانه راه امید با داشتن وکلای متخصص در حیطه‌های حقوقی، کیفری و خانواده که در هر حیطه به صورت کاملا تخصصی در اکثر شهرهای کشور عزیزمان ایران در حال فعالیت می‌باشد.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل ملکی در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

درخواست وکیل

 

 آدرس : مشهد -قاسم اباد -بلوار شاهد-شاهد ۳۳ – برج ایلما – طبقه چهارم – واحد ۴۰۱

وکیل-املاک

زمینی را خریده‌ام و میخواهم دیوار این زمین را بکشم ولی حد و حدود آن دقیقاً مشخص نیست.  صاحبان زمینهای مجاور نیز حاضر نمیشوند بیایند و حد و مرز زمینهایشان را مشخص کنند. لطفاً راهنمایی فرمایید به چه صورت میتوان آنها را ملزم به این کار کنم؟

با تقدیم دادخواست به چند صورت امکان پذیرست

۱- اگر حد و حدود زمین خریداری شده مشخص است و شما میخواهید دیوار بکشید برای حدود تعیین شده  و مزاحمت ایجاد مینمایند با تقدیم دادخواست رفع مزاحمت میتوانید اقدام کنید( ویا شکایت کیفری کنید)

۲- اگر حد و حدود دقیقاً مشخص نیست و سند رسمی دارید از طریق سازمان ثبت برای تعیین حدود و افراز میتوانید اقدام نمایید.

 

۳- اگر سند رسمی ندارید و یا صغیری در مالکین مجاور است از طریق دادگاه برای تعیین حدود و تقسیم دقیق ملک اقدام فرمایید

مشاوره تلفنی و معرفی وکیل متخصص املاک در مشهد اینجا کلیک کنید

راه امید؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

راه امید با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود
درخواست مشاوره حقوقی تلفنی

با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود